Maskotem turistiky bude Objevitel
Soutěž vypsala v dubnu agentura CzechTourism, která výsledky oznámila v tiskové zprávě. Jednoduchý šedomodrý panáček s nápisem "Objevuj svou zem" se umístil na prvním místě také v kategorii logotypů. Nejlepší slogan vymyslela podle odborné poroty brněnská studentka Adéla Jelínková, která chce lákat Čechy k cestám po tuzemsku heslem "To letí!".
Podle garanta projektu Petra Kratochvíla Češi stále nedostatečně využívají možnosti tuzemské dovolené. Analýza CzechTourismu ukázala, že se tak děje převážně kvůli neznalosti či podceňování nabídky cestovního ruchu.
Soutěže se zúčastnilo 67 soutěžících, kteří zaslali 105 návrhů na logotyp, 131 návrhů na slogan a 68 návrhů na maskota.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?