(Kurzy.cz)
Jedna Aviva – celosvětový rebranding životní pojišťovny Aviva vrcholí
Pojišťovací skupina Aviva vyhlásila 2. červen 2009 dnem oslav celosvětového rebrandingu – Becoming One Aviva Day. Společnosti náležící do skupiny Aviva přešly v letošním roce na jednotnou značku Aviva, která nahradila jejich původní názvy. Jednalo se zejména o Norwich Union ve Velké Británii, Hibernian v Irsku a Commercial Union v Polsku. V České republice vystupuje pojišťovna pod jménem Aviva již od roku 2003 a na tento den připravila nejen interní aktivity, ale také odpoledne v pražské ZOO pro děti z mateřské školy se specializovanou péčí.
Celý čtyřiadvacetihodinový program Becoming One Aviva day odstartoval v australském Melbourne a dospěl až k úspěšnému zakončení ve státě Iowa v USA. Během celé akce s interním označením Follow The Sun se všichni zaměstnanci měli možnost osobně či virtuálně setkat s nejvyššími manažery této nadnárodní skupiny, účastnili se intranetových diskusí a také se zapojili do lokálních CSR aktivit.
Zástupci pojišťovny Aviva v ČR se rozhodli v rámci CSR aktivit přistoupit k adresné podpoře dětí, které vyžadují specializovanou péči. Aviva na druhého června připravila pro děti z pražské mateřské školy Drahaňská zábavné odpoledne v trojské ZOO. „CSR aktivity zaměřené na děti mají ve skupině Aviva dlouhou tradici. Odpolední část Aviva dne jsme věnovali dětem a dodatečně s nimi oslavili jejich mezinárodní svátek,“ uvedl po akci Milan Starý, marketingový ředitel životní pojišťovny Aviva.
Proces globálního přechodu pod novou značku spustila pojišťovací skupina Aviva, která existuje již více než 300 let a působí ve 28 zemích světa, na začátku ledna 2009. Rebranding podpořily v jednotlivých zemích kreativní kampaně. Ve Velké Británii, kde je Aviva největším pojistitelem na trhu, využila v kampani spojení životní pojišťovny se slavnými osobnostmi, které si při vstupu do světa showbusinessu také změnili své jméno, například Bruce Willis nebo Ringo Starr.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun