Týdeník Euro s rubrikou o módě
Atraktivní kombinace módy a obchodu má rozšířit redakční obsah titulu, přiblížit čtenářům ekonomické pozadí módního průmyslu a poskytnout jim vhled do života králů módy a jejich cesty na vrchol. “Náš časopis je úspěšný, ale řada lidí ho vnímá jako příliš odborný titul. Spousta potenciálních čtenářů má pocit, že v něm najdou jen články o financích, politice a Evropské unii. Nová komunikace značky má zdůraznit, že EURO je čtivý společenský časopis nejen o ekonomice,” říká šéfredaktor týdeníku István Lékó.
Zároveň s novou rubrikou startuje reklamní kampaň založená na sloganu „O tom, co není vidět, je dobré vědět“. Inzerce se objeví v televizi, rozhlasu, tisku a na internetu. Kampaň pro vydavatelství EURONEWS připravila agentura Euro RSCG.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?