Lead Awards pro německé časopisy
Na druhém a třetím místě se umístily Brand Eins a Stern. Časopis Zeit Magazin byl oceněn v hlavní kategorii za svůj nezaměnitelný koncept. Cenu si navíc odnesl i v dalších dílčích kategoriích, jako jsou Obálka roku, Reportážní fotografie roku a Fotografie životního stylu roku. Překvapivé prý bylo, že se časopis na prestižní pozici vyšvihl tak rychle. Ještě nedávno, v prvním roce své existence, byl totiž porotou odsouzen jako „kopie magazínu deníku Süddeutsche Zeitung“. Předávání cen doplnila diskuse šéfredaktorů předních německých deníků, mezi kterými panovala shoda, že se deníky čím dál více posouvají do role „denních časopisů“. Jejich výhodou podle šéfredaktora deníku Tageszeitung
Stephan-Andrease Casdorffa je, že „mají určitou autoritu, jsou rádci, podněcují ke kritickému uvažování a skepsi a vyprávějí příběhy“. Šéfredaktor Süddeutsche Zeitung Hans Werner Kilz připomněl, že krizí neprocházejí noviny jako takové, ale jejich obchodní modely. Přesto ale podle něj úbytek novinové inzerce nutně přiměje tisk k ozdravenému zeštíhlení.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?