Tento redesignuje
Nová podoba loga odráží podle společnosti Metsä Tissue intenzivní orientaci značky na zákazníky, kteří upřednostňují šetrné hygienické výrobky. „Výsledky spotřebitelského průzkumu, který jsme realizovali v loňském roce, nám potvrdily potřebu změnit logo značky Tento,“ uvádí brand manažerka společnosti Metsä Tissue Miroslava Šibíková. „Obaly našich výrobků působily na některé naše zákazníky příliš konzervativně a dostatečně nevyjadřovali jejich přidanou hodnotu. Uvědomili jsme si, že potřebujeme očekávání našich zákazníků změnit a ulehčit jim orientaci v naší nabídce. Tomu má přispět i redesign loga a obalů našich výrobků,“ dodává.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?