Tento redesignuje
Nová podoba loga odráží podle společnosti Metsä Tissue intenzivní orientaci značky na zákazníky, kteří upřednostňují šetrné hygienické výrobky. „Výsledky spotřebitelského průzkumu, který jsme realizovali v loňském roce, nám potvrdily potřebu změnit logo značky Tento,“ uvádí brand manažerka společnosti Metsä Tissue Miroslava Šibíková. „Obaly našich výrobků působily na některé naše zákazníky příliš konzervativně a dostatečně nevyjadřovali jejich přidanou hodnotu. Uvědomili jsme si, že potřebujeme očekávání našich zákazníků změnit a ulehčit jim orientaci v naší nabídce. Tomu má přispět i redesign loga a obalů našich výrobků,“ dodává.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Ali Daylami, BITmarkets