O2 mění věrnostní program
S O2 Extra získá zákazník například vstupenky na kulturní a sportovní akce či atraktivní slevy. Nový projekt přitom vychází z odlišné koncepce zákaznických programů a neodměňuje již pouze tarifní zákazníky mobilních telefonů. Do projektu se tak mohou přihlásit i uživatelé předplacených služeb, pevných linek a datových služeb.
"Transformaci věrnostního programu jsme zvažovali delší dobu. Nakonec jsme se rozhodli, že bude nejefektivnější stávající program ukončit a vytvořit zcela nový projekt, který mimo jiné zohlední potřeby a priority jednotlivých skupin našich zákazníků" komentuje změnu programu Matts Johansen, výkonný ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Hlavním důvodem pro zrušení programu v jeho stávající podobě je přitom fakt, že společnost chce oslovit širší skupinu svých zákazníků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?