Kimberly-Clark s novou kampaní
Na ní zástupci marketingu a obchodu informovali o novinkách – mimo jiné o ochranných brýlích a rukavicích značky KleenGuard – a ředitel marketingu Kimberly-Clark Professional pro střední Evropu Mark Jarus představil koncept nové jednotné celoevropské kampaně, které byla vytvořena ve Velké Británii. Výrobce, který cílí na distributory a přes ně potom na koncové zákazníky (například hotely a výrobní provozy) se v nejbližších dnech zaměří na PR aktivity a ve druhém čtvrtletí plánuje nasazení tiskové inzerce. Jak řekla Strategii Andrea Techlová, zástupkyně marketingu Kimberly-Clark, komunikace přednostně směřují na odborně zaměřený časopis Inovace.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?