Časopis BIZ se mění na čtvrtletník
Časopis BIZ vychází od roku 2000, původně se s názvem e-biz věnoval v té době startujícímu „elektronickému“ byznysu. Časem se z něj stal časopis s mnohem širším zaměřením a podtitulem Opravdový byznys. Ačkoli je časopis čtenářsky velmi úspěšný (svědčí o tom množství pozitivních reakcí, které redakce dostává), není v současné době ekonomicky únosné vydávat časopis měsíčně. Byla by ale škoda, aby tak úspěšný projekt zaniknul, proto se vydavatelství rozhodlo pro změnu periodicity. Desetitisíce čtenářů tak nadále budou dostávat ty nejzajímavější informace z oblasti podnikání.
Každé číslo bude mít nově tematickou přílohu. Právě připravované číslo se tak bude věnovat eGovernmentu, v půli roku vyjde číslo zaměřené na ERP systémy, po prázdninách s tématem CRM systémy a před Vánocemi se bude redakce věnovat business intelligence. „V poslední době se vyrojilo několik fám o tom, že časopis BIZ zavíráme. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli veřejně vysvětlit, jakým směrem se naše úvahy ubírají,“ říká Martin Chlouba, šéfredaktor BIZu. „Časopis BIZ bude tedy nadále vycházet jako čtvrtletník. Pokud se v budoucnu opět objeví poptávka po měsíčníku, dokážeme na ni rychle zareagovat.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?