DB Schenker ukončila rebranding
Převážná část aktivit spojených se změnou korporátní identity byla dokončena v˙průběhu minulého týdne. Samotný proces rebrandingu společnosti DB Schenker pro oblast střední a východní Evropy byl přitom naplánovaný až na začátek června 2009. "Rebranding není pro DB Schenker jen pouhou změnou vnějšího kabátu. Naopak, je to mimořádná příležitost zaměřit se hlouběji na naše vnitřní procesy a v souvislosti s rebrandingem zvýšit kvalitu našich služeb˙nebo zdokonalit péči o zákazníky. Věříme, že výsledkem bude zvýšené povědomí o značce DB Schenker na českém trhu," vysvětlil Tomáš Holomoucký, jednatel a ředitel české pobočky DB Schenker."V této chvíli jsme dokončili několikaměsíční projekt, který v sobě zahrnoval změny firemních dokumentů a tiskovin, oblečení skladníků a řidičů, propagačních předmětů, webových stránek a intranetu, POS a tiskových materiálů. Nejviditelnější změny se však odehrály v˙novém označení všech našich 18 terminálů v˙ČR, a to včetně externí a interní navigace nebo loga na budovách," upřesnil Petr Sláma ředitel pro strategii a marketing DB Schenker v˙České republice. Součástí rebrandingu byla také například výměna autoplachet smluvních dopravních partnerů a označení osobních vozidel. S˙novou image DB Schenker posílí také úlohu ekologické železnice v˙nákladní přepravě. Nová architektura značek Deutsche Bahn, kam patří pro oblast přepravy zboží a logistiky i značka DB Schenker, podtrhuje strategii celé skupiny směřující k mezinárodní expanzi a vytváření celosvětové sítě. Zároveň nastavuje veřejnosti jednoduchou, jasnou a jednotnou tvář. Nová architektura je založena na úspěšném managementu a positioningu značky v předchozích letech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?