Ze Šípu bude týdeník
Páteční prodej Šípu totiž dosahuje 80 tisíc výtisků, což vydavatelství považuje za dobré. "Rozhodli jsme se vydávání deníku Šíp tak, jak vychází dnes, ukončit. Chceme jej ale ponechat jako týdeník," řekl generální ředitel a předseda představenstva VLP Miroslav Pavel.
Šíp začal vycházet v říjnu 2005. V posledním roce se ale potýkal s poklesem prodaného nákladu, který se v loňském listopadu snížil na 42 tisíc výtisků, v prosinci 2008 se pak Šípu v průměru prodávalo 43 tisíc kusů denně. Také čtenost deníku klesala. Podle nových dat Media projektu za druhé pololetí 2008 se meziročně snížila o 78 tisíc čtenářů na 135 tisíc.
Na trhu bulvárních deníků tak zůstanou dva tituly: lídr tuzemských deníků Blesk a Aha!. Oba patří vydavatelství Ringier ČR.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.10.2024 RoboMarkets upravuje svůj evropský obchodní…
11.10.2024 Buďte v zisku. Využívejte řízení…
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři