V neděli začne vysílat TV Barrandov
Rozjezd stanice stál jejího majitele miliardu korun a vedení plánuje, že do zisku by se měla dostat po třech letech. "Náš byznysplán předpokládá dosažení takzvaných černých čísel (zisku) po třetím roce vysílání," uvedl mluvčí stanice a ředitel marketingu stanice Janis Sidovský.
TV Barrandov bude stejně jako další komerční stanice financovat svůj provoz zejména z příjmů z odvysílané reklamy. Té ale na začátku s největší pravděpodobností příliš nebude, inzerenti totiž budou zřejmě zpočátku spíše čekat, jak bude program stanice vypadat a jakým tempem bude lákat diváky.
Podle Sidovského ale není pravda, že by zpočátku neměla TV Barrandov vysílat žádnou reklamu. "TV Barrandov bude mít reklamu od prvního dne, konkrétně v pořadu Karneval na Barrandově půjde o spoty společností Vodafone a Mountfield," uvedl Sidovský. Předpokladem podle něj je, že v prvním roce vysílání by měla TV Barrandov z reklamy získat částku nad 50 milionů korun. Příjmy Novy či Primy z reklamy se nyní pohybují v řádu miliard korun ročně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?