Lednový Filter vychází jen elektronicky
„Důvodem pro vydání netištěné verze jsou změny v obchodním oddělení, které momentálně přechází pod společnost Metro Česká republika. Vydavatelem nadále zůstává společnost Mafra Media," uvedla Jana Kusalová, manažerka marketingu.
Období do 3. února, kdy vydavatelství slibuje další tištěné číslo, prý časopis využije ke svému osvěžení, včetně grafického redesignu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla