Droga5 pro Pumu
„Jedním z typických znaků značky Puma je naše schopnost posunovat hranice, ať pokud jde o design produktů nebo o způsob, jak o naší značce hovoříme,“ uvedl marketingový ředitel Pumy Antonio Bertone. „S nadšením vítáme spolupráci s Davidem Drogou a jeho týmem při uvádění inovativních a integrovaných reklamních kampaní v příštím roce,“ dodal.
„Tento pocit je vzájemný,“ uvedl kreativní ředitel Drogy5 David Droga. „Puma je jednou z nejvýraznějších značek všech dob. Vždycky patřila mezi mé oblíbené a možnost spolupracovat s ní je velká pocta,“ přiznal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
18.09.2024 Klíčový okamžik pro globální ekonomiku: Sníží…
16.09.2024 Cena ropy je nejnižší za poslední 3 roky.
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Snaha o navrácení lesku Barbie v době klesajícího prodeje. Barbie telefon jako tahák sezóny?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz