Ceny Effie 2008 vyhlášeny
Všechny získaly shodně jednu zlatou a jednu stříbrnou trofej. Po jedné stříbrné a bronzové ceně si odnesla MARK/BBDO a tři bronzové vyhrála Ogilvy & Mather.
V nejsilněji obsazené kategorii Potraviny a nápoje zvítězila kampaň agentury McCann pro Nescafé s názvem Jsem přece Classic s hercem Jiřím Macháčkem. Druhou nejpočetnější kategorií byly Finanční služby, kde prvenství připadlo kampani agentury Euro RSCG pro Komerční banku s názvem Bankovní produkty s lidskou tváří.
Zlaté ceny Effie byly uděleny také v kategorii Ostatní služby, a to za kampaň Úsměv sluší každému vytvořené agenturou Leo Burnett pro Rádio Impuls. V kategorii Výrobky dlouhodobé spotřeby vyhrála kampaň Home&Student, která vznikla pro firmu Microsoft v agentuře Wunderman. Zlato v kategorii Sociální marketing si odnesla agentura Young & Rubicam za Kampaň proti šikaně pro Telefóniku O2. V kategorii Ostatní rychloobrátkové zboží porota ceny neudělila.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?