Project 10 proti opilcům
V oboru existuje snaha stavět dále na práci, kterou již vykonala vláda, jejímž působením se snížil počet nadměrně konzumujících. Project 10 má za cíl změnit postoje společnosti a názory na sociální přijatelnost opilosti, a přimět tak pijáky, aby se zamysleli nad svým chováním. Tiskovým mluvčím sdružení je Bruce Ray, ředitel vnějších vztahů u společnosti Bacardi Brown-Forman.
Výkonní marketingoví manažeři z řad prodejců i výrobců alkoholu vytvořili koncept, který již přitáhl pozornost společností z celého segmentu bez ohledu na jejich velikost, včetně těch největších výrobců, prodejců ontrade i offtrade. Toto spojení dává příležitost vytvořit během dalších pěti let opravdu významnou a udržitelnou kampaň. Celé sdružení nyní komunikuje s příslušnými ministerstvy a vyhodnocuje jejich reakce na návrh kampaně. Zvažuje se také, jak bude tato iniciativa působit v kontextu již otevřených kampaní na podobné téma, například Know Your Limits.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
13.11.2024 Pojištění elektromobilů kryje specifická rizika
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?