Mitsubishi doručí 38 vozů
Mitsubishi Motors slaví uvedení nových vozů Lancer Sportback a nový Colt na trh v celé Evropě, a to nápaditým způsobem díky kampani „Na značku“. Nečeká, až se lidé přijdou na nové modely podívat. Naopak tyto modely se „přijdou“ podívat na lidi. Vozy doručí například pomocí vrtulníku, a to na místa, která si účastníci sami označí na interaktivní mapě.
Občané Evropské unie mohou vyhrát zbrusu nový vůz Mitsubishi tak, že si vyberou místo a umístí na něj značku. Právě tam by měla společnost Mitsubishi dodat jeden z automobilů. Účastníci si mohou vybrat, zda značku vytvoří on-line na adrese www.naznacku.cz nebo zda skutečnou značku vytvoří na reálném místě vybraném předtím na interaktivní mapě.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?