TV LUX má zájem o peoplemetry
Kanál je v současné době v počátečním stádiu vysílání a je dotovaný společníky, do budoucna se počítá s přenesením hlavního břemene financování na Klub přátel TV Lux (klub dobrovolných přispěvatelů), takto podobně funguje i české Rádio Proglas, a příjmu z reklamy.
Vysílání reklamy se bude řídit Etickým kodexem reklamy TV Lux. „Marketing televize je připravený v blízké době rozběhnout cílené aktivity na zvýšení povědomí značky TV Lux ve společnosti a mezi svými potenciálními klienty,“ sdělilo vedení kanálu. Katolická televize ve zprávě dále uvedla, že ji kromě volného vysílání na satelitu může sledovat teoreticky 250 tisíc Slováku, kteří si abonují platformu Digi TV, a přibližně 65 tisíc zákazníků s kabelovou přípojkou.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
16.12.2024 Vybrali jsme TOP 5 dárků ze světa technologií.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory