AG Geronimo rozesílá Philippa Starcka
Akce je zaměřena na architekty, developery a stavební firmy. Jejím cílem je upozornit na zdicí systém KMB SENDWIX a jeho výhody, jako je například zvýšení obytné plochy při stávající zastavěné ploše, úspora nákladů a energií na provoz budov.
V rámci první vlny directmailingu obdrželi VIP adresáti pomeranč a legendární odšťavňovač od designéra Philippa Starcka. Zásilka komunikovala sdělení, že díky systému KMB SENDWIX je možno z developerského projektu „vymáčknout“ více užitného prostoru. Tento fakt je totiž v této době, kdy průměrná cena za metr čtvereční novostavby v tuzemsku dosahuje bezmála třiceti tisíc korun, významnou konkurenční výhodou a zároveň argumentem pro volbu tohoto systému. Do konce roku jsou plánovány další vlny mailingu komunikující další výhody tohoto systému společnosti KM Beta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
11.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?