Nová kampaň Radia Wave
Motto vizuálu tvoří záměrně modifikovaný positioningový slogan stanice „WWWLNA, KTERÁ TĚ STRHNE“, který, ve smyslu kampaně, zdůrazňuje charakter vysílání stanice online na internetové adrese www.wave.cz. Vizuál, jehož autorem je pražské grafické studio Kafka Design, se bude objevovat během kampaně v tištěných médiích (LN, Metro, DNES, TÝDEN, Respekt, Reflex a speciální zájmové a alternativní časopisy pro mladé), na internetu (servery iDnes.cz, Seznam.cz, Aktualne.cz, Musicserver.cz, Boardmag.cz, Techno.cz, Freemusic.cz) i v outdoorových médiích (v síti Boomerang Media, ve sportovních centrech po celé ČR i v síti rámečků B1 u eskalátorů v pražském metru).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?