SERŽANTKY HAMÉ V ULICÍCH PRAHY
Originální koncept zářijové akce si klade za cíl ukázat výhody konzumace baget v hektickém životním stylu velkoměsta. Mezi těmi, kteří si s oblibou dají bagetu, je i loňská vicemiss České republiky Veronika Chmelířová. „Zvolený komunikační koncept vystihuje benefity našich baget a sendvičů. Věříme, že nejen řidiči osloveni půvabnými sežrantkami budou i do budoucna vnímat bagety jako jednoduchý způsob, jak se nechat chytit skvělou chutí,“ vysvětluje marketingový manažer Hamé Přemysl Vícha.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz