SERŽANTKY HAMÉ V ULICÍCH PRAHY
Originální koncept zářijové akce si klade za cíl ukázat výhody konzumace baget v hektickém životním stylu velkoměsta. Mezi těmi, kteří si s oblibou dají bagetu, je i loňská vicemiss České republiky Veronika Chmelířová. „Zvolený komunikační koncept vystihuje benefity našich baget a sendvičů. Věříme, že nejen řidiči osloveni půvabnými sežrantkami budou i do budoucna vnímat bagety jako jednoduchý způsob, jak se nechat chytit skvělou chutí,“ vysvětluje marketingový manažer Hamé Přemysl Vícha.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
04.09.2024 Akciové portfolio Tomáše Vranky: Alphabet má…
02.09.2024 Nvidia opět překonala očekávání! Investoři…
29.08.2024 Změny v povinném ručení se blíží. Řidiči,…
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Ropa padá na roční minima! Kam až poklesnou ceny pohonných hmot?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz