Pavel Daniel (Kurzy.cz)
Tiskové zprávy  |  18.08.2008 11:40:40

AZobchod.cz se za první rok na trhu dostal mezi špičku

Internetový AZobchod.cz je na trhu teprve rok, přesto se zařadil kvalitou služeb i šíří sortimentu mezi tuzemskou špičku. „Klademe důraz na rychlou reakci podle přání zákazníka. Většinu zboží jsme schopni doručit do druhého dne,“ uvedl ředitel společnosti Sergej Koščejev.

 

Ačkoliv mezi zákazníky AZobchodu převažují drobní odběratelé, stále častěji se na tohoto internetového prodejce obracejí živnostníci a firmy, nakupující ve velkém. Vyhovuje jim šíře sortimentu, ceny a především rychlost vyřízení objednávek. Firma je totiž schopna díky moderním technologiím konkurovat v rychlosti i největším internetovým obchodům s vlastními velkosklady.

 

„Profesionálové jako například kuchyňská studia, penziony či hotely hledají nejlepší podmínky na trhu obvykle velmi pečlivě, proto nás jejich zájem těší,“ konstatuje Koščejev. Podle něho firma registruje i jednorázové nákupy kolem 150 tisíc korun. Denní tržby společnosti se pak pohybují v řádu několika stovek tisíc korun.

 

AZobchodu se přitom daří uspokojovat objednávky velmi rychle. Skoro dvě třetiny z nich jsou vyřízeny do druhého dne, přes devadesát procent pak do pěti dnů, což je spolu s příznivými cenami hlavní konkurenční výhoda.

 

„Ceny jsou u nás pro zákazníky příznivé i proto, že do nich automaticky nezahrnujeme služby, které ve skutečnosti klient nevyužije. Zboží si lze vyzvednout například přímo z dobře dostupného skladu v centru Prahy v dosahu MHD, odběratel si může vybrat způsob dopravy, způsob platby a podle toho také zaplatí výslednou cenu. Tu se však pochopitelně dozví ještě při zadávání objednávky, takže se nemusí bát žádného nepříjemného překvapení. V současné době uvažujeme i o dalších nadstandardních službách,“ doplnil Sergej Koščejev.

 

Rychle vyřizuje firma nejen objednávky, ale i případné reklamace. „Prodáváme elektrospotřebiče již přes 8 let a s vyřizováním reklamací máme za tu dobu bohaté zkušenosti. Reklamace bereme jako příležitost, jak předvést naším zákazníkům v praxi rozdíl mezi seriózním a neseriózním obchodem. Proto je vyřízení reklamací otázkou několika dnů a nikoliv měsíců, jak se stává u některých jiných obchodů,“ tvrdí ředitel AZobchodu.

 

Zakladatelé obchodu nejsou na trhu žádnými nováčky. Již v letech 2000 až 2005 řídili úspěšný obchod AZelektro.cz, který za těchto pět let dodal svým zákazníkům zboží za téměř 795 milionů korun. Před třemi lety obchod AZelektro.cz začlenila do své sítě společnost Internet Mall a. s..

Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:

07.10.2024  Valná většina Čechů by svoji banku neměnila Redakce (Kurzy.cz)
23.09.2024  Specializované pozice rostou na úkor modrých límečků ManpowerGroup Česká republika (ManpowerGroup ČR)
19.09.2024  JYSK zaznamenává nový rekord v obratu a počtu zákazníků Tisková zpráva (Tisková zpráva)





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688