Žihadlo pro nejlepší sociální reklamu
„Jedním z našich cílů je podnítit neziskové organizace, aby reklamu jako jeden z důležitých komunikačních kanálů využívaly efektivně a smysluplně. Proto je součástí hodnocení i to, do jaké míry kampaň splnila svůj cíl, zda oslovila správnou cílovou skupinu a zda to udělala vhodnou formou,“ vysvětluje Marek Šedivý, ředitel společnosti Neziskovky.cz. Soutěže se mohou zúčastnit nestátní neziskové organizace, které zviditelnily veřejně prospěšný projekt prostřednictvím mediální kampaně v období od 1. září 2007, uzávěrka je 3. října 2008. Ceny budou udělovány v kategoriích tištěná reklama, televizní a kino spot, rádiový spot a internetový projekt. V odborné porotě zasednou stejně jako v loňském roce zástupci médií, reklamních agentur a neziskových organizací. Vítězové soutěže budou slavnostně vyhlášeni 30. října.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.07.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty zdražují. Čeká nás druhé nejdražší léto v historii?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Měnící se trh s diamanty: Pravé diamanty nemusí být zcela věčné
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets