Roadshow Milka Alpine Tour přilákala tisíce lidí
Do ČR se kamión Milka Alpine Tour přesunul z Rumunska a jeho další cesta vede na Slovensko a následně do Belgie. Na celkové ploše 400 m2 se v rámci české Milka Alpine Tour prodalo 5 600 kusů reklamních předmětů. V průběhu celé akce ochutnalo 30 000 lidí zdarma čokoládu Milka z čokoládové fontány. „Cílem firmy Kraft Foods bylo upevnit povědomí o značce Milka a také ji zviditelnit,“ uvedla Pavlína Šimková manažerka projektu z firmy Kraft Foods.
Celá akce měla podpořit přátelské a rodinné image značky Milka, a posílit tak pouto zákazníka ke značce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
10.03.2025 Nejpopulárnější Samsung má nástupce.
03.03.2025 Xiaomi má úžasný fotomobil. Ti nejrychlejší…
27.02.2025 Ferratum: Banka budoucnosti v tvém mobilu?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Tomáš Volf, Citfin
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Přirozená korekce, nebo obrat na trhu? Ceny pomerančového džusu na burze klesly o 37 procent
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři