GfK m2: založení nového společného podniku
Norimberk, 2. 8. 2007 – Společnost GfK Group a firma BGK GmbH se sídlem v Baden Badenu, kterou vlastní spolumajitel společnosti media control GfK International, založily společný podnik. Nová společnost, ve které má GfK 70% podíl, funguje na mezinárodním poli pod názvem GfK m2 a zaměřuje se na oblast a průmysl zábavní elektroniky. Společnost má své ústředí ve Švýcarsku ve městě Hergiswil. Mobilní produkty jako je hudba, hry nebo vyzváněcí tóny zažívají v současné době rostoucí poptávku po celém světě. Firmy ve zvýšené míře požadují validní data, která jim poskytnou potřebnou transparentnost mechaniky tržního mechanismu a obchodních příležitostí, které nabízí. Nově založená společnost GfK m2 poskytuje mezinárodní analýzy trhu pro různé formy používaného hardwaru jako jsou mobilní telefony nebo kapesní počítače. Nabídka GfK m2 představuje doplněk ke službám, které v současné době nabízí divize Retail and Technology. Mimoto také provádí online a offline analýzy obsahových dat např. pro video hry, hudbu, knihy a software, a to ve spojení s marketingovými daty používanými pro elektronická zařízení. Výsledné informace jsou pak shrnuty v mezinárodních zprávách. Společnost GfK m2 od svého založení tj. 4.7. 2007 už shromáždila data pro tyto účely nejprve v Německu, Francii, Itálii, Nizozemí, Španělsku, Velké Británii, Švýcarsku a Severní Americe. Organizace, které jsou současně dodavatelé dat a zároveň klienti, zahrnují poskytovatele telekomunikačních služeb, internetové platformy a online prodejny s mobilními produkty a výrobci mobilních telefonů. Další informace poskytnou: Peter Fickentscher, tel. +41 41 632-9673, Skupina GfK v ČR (GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult) je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Pro další informace navštivte naše internetové stránky: www.gfk.cz, www.incoma.cz. GfK Group GfK Group je celosvětově čtvrtou největší společností provádějící marketingový výzkum. Působí v pěti obchodních segmentech: Custom Research, Retail and Technology, Consumer Tracking, Media a HealthCare. Společně s původní společností NOP World (získanou 1. června 2005) dosáhla GfK Group za finanční rok 2006 obrat 1 112,2 milionů EUR. Skupina GfK svými 115 společnostmi působí po celém světe a pokrývá více než 90 zemí. Z celkového počtu 8 200 zaměstnanců pracuje 80 % mimo Německo. Pro další informace navštivte naše webové stránky: www.gfk.com. Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
|
|||||||||||
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.11.2024 Zkontrolujte, zda je vaše nemovitost dobře…
25.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?