Česká Miss s Juicy
Mezi dalšími mediálními partnery příštího ročníku jsou například časopis Travel Digest, televize Nova, deník Blesk či rozhlasová stanice Frekvence 1. Generální partnery má Česká Miss čtyři: Českou pojišťovnu, Poštovní spořitelnu, AAA Auto a Baumatic. Pořadatelská agentura Miss Marketing na žádost Strategie nastínila i své aktuální představy o spolupráci s televizí a formátu programu: „Jsme v době, kdy televize hledají nové formáty programů a my se chceme stát právě jedním z nich. Rozhodně ale chceme zachovat formát, kde budou rozhodovat o vítězce naši diváci,“ uvedla agentura.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?