Česká Miss s Juicy
Mezi dalšími mediálními partnery příštího ročníku jsou například časopis Travel Digest, televize Nova, deník Blesk či rozhlasová stanice Frekvence 1. Generální partnery má Česká Miss čtyři: Českou pojišťovnu, Poštovní spořitelnu, AAA Auto a Baumatic. Pořadatelská agentura Miss Marketing na žádost Strategie nastínila i své aktuální představy o spolupráci s televizí a formátu programu: „Jsme v době, kdy televize hledají nové formáty programů a my se chceme stát právě jedním z nich. Rozhodně ale chceme zachovat formát, kde budou rozhodovat o vítězce naši diváci,“ uvedla agentura.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
16.12.2024 Vybrali jsme TOP 5 dárků ze světa technologií.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory