CNBC rozjíždí první soutěžní show
Nový pořad startuje 1. srpna a vysílat se bude jednou týdně v hodinové délce. Soutěž proti sobě postaví 32 studentů manažerského programu MBA z osmi prestižních univerzitu a hodnocena by měla být hlavně obchodní prozíravost adeptů. Koncept hry vychází z televizního pořadu "GE College Bowl", vysílaného v šedesátých letech, a v CNBC mutaci si vítězný tým rozdělí 200 000 dolarů pro potřeby fakulty. CNBC také doufá, že nový formát pomůže zapomenout na jejich nedávnou off-air soutěž "Million Dollar Portfolio Challenge“, které se sice zúčastnilo 377 000 účastníků, ale byla poznamenána diskvalifikacemi soutěžících za podvádění.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?