CNBC rozjíždí první soutěžní show
Nový pořad startuje 1. srpna a vysílat se bude jednou týdně v hodinové délce. Soutěž proti sobě postaví 32 studentů manažerského programu MBA z osmi prestižních univerzitu a hodnocena by měla být hlavně obchodní prozíravost adeptů. Koncept hry vychází z televizního pořadu "GE College Bowl", vysílaného v šedesátých letech, a v CNBC mutaci si vítězný tým rozdělí 200 000 dolarů pro potřeby fakulty. CNBC také doufá, že nový formát pomůže zapomenout na jejich nedávnou off-air soutěž "Million Dollar Portfolio Challenge“, které se sice zúčastnilo 377 000 účastníků, ale byla poznamenána diskvalifikacemi soutěžících za podvádění.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Utlumená aktivita v tuzemském výrobním sektoru pokračuje – PMI (září 2024)
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ocelářská krize v Číně: Ceny železné rudy čelí prudkému oslabení
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři