Jupík bez Spidermana
Jedním z cílů tohoto redesignu bylo najít nový motiv v komunikaci, který by se dal rozvinout i do budoucna. Hlavním důvodem nahrazení dosavadního Spidermana bylo zejména zjištění, že děti chtějí a kupují produkt především skrze motiv tohoto hrdiny a zapomínají přitom na značku Jupík. Další podpora motivu Spidermana by tak znamenala potlačování racionálních kvalit této značky. Novými hrdiny se proto stává tým virtuálních kamarádů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla