Jupík bez Spidermana
Jedním z cílů tohoto redesignu bylo najít nový motiv v komunikaci, který by se dal rozvinout i do budoucna. Hlavním důvodem nahrazení dosavadního Spidermana bylo zejména zjištění, že děti chtějí a kupují produkt především skrze motiv tohoto hrdiny a zapomínají přitom na značku Jupík. Další podpora motivu Spidermana by tak znamenala potlačování racionálních kvalit této značky. Novými hrdiny se proto stává tým virtuálních kamarádů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
16.12.2024 Vybrali jsme TOP 5 dárků ze světa technologií.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
John J. Hardy, Saxo Bank
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory