(Kurzy.cz)
Získává NOVA zpět své ztracené reklamní pozice ?
Data společnosti TNS A-Connect ukazují, že celkové výdaje firem na TV reklamu vzrostly za rok o 472 milionu Kč a v srpnu dosáhly 1.36 miliard Kč. Podíl TV Prima na trhu příjmu z reklam v meziročním porovnání znovu vzrostl, zatímco podíl TV Novy klesl. (Reuters)
Rozdíl mezi oběma komerčními televizemi byl 10.5 procentních bodu, ve srovnání s téměř 43mi procentuálními body v loňském srpnu. Na druhou stranu byl ale minulý měsíc rozdíl „pouhých“ 7 procentních bodů, takže by to mohlo naznačovat změnu směru. Pokud ano, pro CME by se situace jevila jako pozitivní.
Jakub Židoň
Tyto zprávy pro vás vytváří Analytické oddělení České spořitelny
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?