(Kurzy.cz)
Získává NOVA zpět své ztracené reklamní pozice ?
Data společnosti TNS A-Connect ukazují, že celkové výdaje firem na TV reklamu vzrostly za rok o 472 milionu Kč a v srpnu dosáhly 1.36 miliard Kč. Podíl TV Prima na trhu příjmu z reklam v meziročním porovnání znovu vzrostl, zatímco podíl TV Novy klesl. (Reuters)
Rozdíl mezi oběma komerčními televizemi byl 10.5 procentních bodu, ve srovnání s téměř 43mi procentuálními body v loňském srpnu. Na druhou stranu byl ale minulý měsíc rozdíl „pouhých“ 7 procentních bodů, takže by to mohlo naznačovat změnu směru. Pokud ano, pro CME by se situace jevila jako pozitivní.
Jakub Židoň
Tyto zprávy pro vás vytváří Analytické oddělení České spořitelny
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory