(Kurzy.cz)
TNS - hrubé výdaje na TV reklamu v květnu stouply na 2,35 mld.Kč
Hrubé výdaje na televizní reklamu podle TNS A-Connect v kv
ětnu meziročně stouply o 251 mil. Kč na 2,35 miliardy Kč, tj. o 12%. Po dlouhé době se meziměsíčně zvýšila sledovanost TV Nova (CME), která v meziorčním srovnání ztratila 17,9% sledovanosti proti 21,8% v dubnu.Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Mzda za dovolenou 2020 - Kolik dostanete? Záleží na hrubé mzdě a počtu dnů dovolené.
- TNS - hrubé výdaje na TV reklamu v květnu stouply na 2,35 mld.Kč
- Výdaje na TV reklamu loni stouply o 14 %
- Výdaje na TV reklamu v prosinci stouply o 25 %
- Výdaje na TV reklamu v ČR za 7M vzrostly o 15% na 18,7 mld. Kč
- TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
- Obchodní řetězce zvýšily výdaje na TV reklamu
- Výdaje na reklamu stoupnou o 3,2 procenta
- Výdaje na internetovou reklamu stouply
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory