(Kurzy.cz)
TNS - hrubé výdaje na TV reklamu v květnu stouply na 2,35 mld.Kč
Hrubé výdaje na televizní reklamu podle TNS A-Connect v kv
ětnu meziročně stouply o 251 mil. Kč na 2,35 miliardy Kč, tj. o 12%. Po dlouhé době se meziměsíčně zvýšila sledovanost TV Nova (CME), která v meziorčním srovnání ztratila 17,9% sledovanosti proti 21,8% v dubnu.Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?