(Kurzy.cz)
Podíl TV NOVA na reklamě v listopadu klesl
Hrubé výdaje na televizní reklamy v ČR v listopadu dosáhly 2,6 mld. Kč (+17 % y/y), sdělila firma TNS A-Connect. Podíl TV Nova (vlastněné CME) však klesl o 7,3 p.b. y/y na 57,7 %, zejména ve prospěch hlavního konkurenta, TV Prima, v důsledku souboje jejich reality show.
ZDROJ: TNS A-Connect
AUTOR: Milan Vaníček
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Kalendář jmen Listopad 2024 - svátky
- Podíl TV NOVA na reklamě v listopadu klesl
- TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
- TV Nova zvýšila na jaře podíl na trhu reklamy
- Tržní podíl TV NOVA klesl ze 70 na 45,8%
- CME: podíl na sledovanosti TV Nova v září klesl na 32,4%
- Podíl TV Nova na reklamních příjmech klesl na 46,6 %
- Podíl NOVY na reklamě v prosinci klesl o 6,9%
- TV NOVA dramaticky zvýšila ceník TV reklamy - bojkot inzerentů
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky