GfK Online klub sdružuje uživatele internetu, kteří se účastní internetových průzkumů realizovaných výzkumnou společností GfK. Nová podoba www.oklub.cz respektuje nejen poslední trendy webdesignu, ale především uživatelské zvyklosti a preference návštěvníků stránek. Aktualizovaný web má za cíl přispět ke zpříjemnění a zefektivnění spolupráce GfK s členy internetového panelu.
Spolu s rostoucím významem internetu jako komunikačního média se stává online dotazování stále častěji využívanou metodou sběru dat pro marketingové průzkumy. Internet umožňuje získávat názory klíčových cílových skupin (decision-makers, trend-setters) časově a nákladově efektivněji než klasické metody sběru dat.
Členové GfK Online klubu mají nejen možnost vyjádřit se k zajímavým otázkám z nejrůznějších oblastí, ale také sbírat body na své osobní konto. Pro respondenty jsou připraveny i další hodnotné odměny a slosování o finanční i nefinanční ceny.
Novinkou je i elektronický bulletin pro členy „GfK Online klub News“. Jeho prostřednictvím získávají informace o:
-
výsledcích realizovaných online studií,
-
aktuálně probíhajících soutěžích a výhercích,
-
nejnovějších trendech a zajímavostech z online výzkumu a oblasti internetu.
Skupina GfK v ČR
Skupina GfK v ČR (GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult) je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Pro další informace navštivte naše internetové stránky: www.gfk.cz , www.incoma.cz.
GfK Group
GfK Group, která je celosvětově pátou největší společností provádějící marketingový výzkum, dosáhla za finanční rok 2004 v pěti obchodních segmentech Custom Research, Retail and Technology, Consumer Tracking, Media a HealthCare obratu 672 milionů EUR (nezahrnuje společnost NOP World). 1. června 2005 získala GfK 10. společnost NOP World. NOP World a GfK Group se při spojení obratů za rok 2004 přiblížily 1. miliardě EUR. Ke 13 společnostem, které mají své sídlo v Německu, patří do skupiny přes 130 dceřiných společností a poboček působících v 63 zemích světa. V současné době má GfK více než 7 600 zaměstnanců, z toho jich přibližně 1 500 pracuje v Německu. Pro další informace navštivte naše webové stránky: www.gfk.com.
Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
Custom Research |
Informační servis o vývoji, pozici a péči o produkty a nabídky služeb zaměřené na optimalizaci mixu marketingové politiky aktivit a k řízení produktových a firemních značek, jakož i k loajalitě spotřebitelů. Více viz: www.gfkcr-ww.com |
Retail and Technology |
Informační servis k otázkám marketingu, logistiky a odbytu v průmyslu a obchodu, působících na trhu spotřební techniky. Více viz: www.gfkms.com |
Consumer Tracking |
Informační servis k otázkám trhu a marketingu dotýkajících se každodenního nákupního rozhodování a spotřebitelských zvyklostí. Poskytování informací o zboží a službách z oblasti FMCG a SMCG. Více viz: www.gfkcs.com |
Media |
Informační servis o chování a postojích uživatelů médií. Nejde přitom jen o kvantitativní analýzy diváků, čtenářů posluchačů, ale i o kvalitativní studie zaměřené na jejich akceptaci, preference a vybavování si mediálních obsahů. Více viz: www.gfk.com |
HealthCare |
Informační servis k otázkám vývoje produktů, komunikace, image a cenových vazeb léčiv, tržní pozice a spokojenosti zákazníků, měření množství a obratu použitých materiálů a produktů u zubních lékařů a laboratoří, měření spotřeby veterinárních léčiv. Více viz: www.gfk.com |
Další informace:
Kontakt: |
mikolasova@gfk.cz |
Volně prodejné studie: |
|
Nabídkový list: |
|
Prezentace: |
|
Relevantní články: | |