Společnost ABC Českého Hospodářství rozšířila nabídku svého portálu na českém Internetu; české podnikání se tak může ještě více odehrávat na ploše monitoru
(Praha 24. 7. 2000) Společnost ABC Českého Hospodářství dnes oznámila, že provedla zásadní upgrade internetového portálu www.abc.cz.
Výlučnost nového portálu spočívá v tom, že je na rozdíl od všeobecně zaměřených domén typu atlas a seznam primárně určen podnikatelské veřejnosti. Kromě všech již dříve dostupných služeb, které ABC Českého Hospodářství poskytuje lze na novém portálu nalézt především databázi obchodních kontaktů s více než 50000 záznamů z České republiky. Samozřejmostí je fulltextové vyhledávání a dále prezentace společností, které zatím samy na
Internetu zastoupeny nejsou. Výlučností je však to, že na novém portálu lze získat skutečně úplné a ověřené obchodní kontakty (včetně jmen kontaktních osob), které jsou bez nutnosti dalšího zpracování okamžitě použitelné.
Portál ABC Českého Hospodářství obsahuje také mnoho kontaktů na subjekty, které zatím nemají vlastní připojení k Internetu a umožňuje tak vstup do elektronického světa mnoha menším a středním podnikům, které využívají globální síť k rozšiřování svých podnikatelských a obchodních aktivit.
Nový portál zároveň umožňuje vyhledání a spojení s mnoha dalšími zajímavými místy elektronického světa jako jsou úřady, obchodní a bankovní instituce, zpravodajství atd.
“Hodně se diskutuje o maximálním počtu portálů českého Internetu. My jsme se rozhodli jít vlastní cestou a otevíráme portál určený především pro podnikatele. Oprostili jsme ho od různého balastu, kterým je třeba se na Internetu běžně prokousat a nabízíme kontakty, které přímo podporují podnikatelský úspěch,”
řekl Martin Lukeš, marketingový ředitel ABC Českého Hospodářství.
Společnost ABC Českého Hospodářství vyvinula a v současné době poskytuje celkem čtyři jedinečné produkty Business portál www.abc.cz s databází obchodních kontaktů, ABC Free Line, ABC Global Kontakt a čtyři verze ABC CD
ROM související s vytvářením a poskytováním obchodních kontaktů.
“Naším cílem není vyhledávat a poskytovat pouhé informace, ale z informací tvořit skutečné a okamžitě použitelné obchodní kontakty, které vedou ke spolupráci mezi firmami,”
říká Martin Lukeš, marketingový ředitel ABC Českého Hospodářství.
Přínosem je nejen rozsáhlost kontaktů (přes 50000), ale hlavně přesnost a okamžitá použitelnost informace. Díky jednotlivým produktům ABC Českého Hospodářství jsou obchodní kontakty, na rozdíl od informací získaných například z různých katalogů, úplné a okamžitě využitelné. Odpadá tak jejich další zpracovávání, ověřování a procentuální míra úspěchu při využití obchodního kontaktu se výrazně zvyšuje. Zároveň služby ABC Českého Hospodářství přinášejí užite
k firmám, které se prostřednictvím jednotlivých produktů prezentují, tj. pomáhají jim získat nové zákazníky.
ABC Českého Hospodářství působí na českém trhu od roku 1996. Společnost vyvinula a nabízí rozsáhlý ucelený a propojený systém získávání obchodních kontaktů, který pomáhá zvýšit prodej a vytvořit nové obchodní příležitosti pro dynamické, podnikavé a rozvíjející se společnosti. Společnost zlepšuje komunikaci mezi firmami vytvořením otevřeného a všem přístupného zdroje obchodních kontaktů. Produkty Business portál www.abc.cz s databází obchodních kontaktů, ABC Free Line, ABC Global Kontakt a čtyři verze ABC CD ROM umožňují vyhledat ověřené detailní informace, direct mailing a telemarketing. Přínosem je nejen rozsáhlost kontaktů (přes 50000), ale hlavně přesnost a okamžitá použitelnost informace. Díky jednotlivým technologiím ABC Českého Hospodářství jsou obchodní kontakty na rozdíl od informací získaných například z různých katalogů úplné a okamžitě využitelné.
Další informace lze nalézt také na Internetu: http://www.abc.cz