Opel chce letos zvýšit tuzemské prodeje o 20 pct.
O přibližně 20 procent na 2200 kusů chce letos zvýšit prodej lehkých užitkových vozů na českém trhu společnost Opel C&S, oficiální dovozce této značky do ČR. Podle generálního ředitele firmy Ivana Růžičky by ke splnění tohoto cíle měla firmě pomoci především široká nabídky, která ve srovnání s konkurencí zahrnuje vozidla od hmotnosti 405 kilogramů až po 1,5 tuny. "Naše nabídka zahrnuje celkem sedm základních modelových řad a bezpočet karosářských a motorických verzí," řekl Růžička během veletrhu Autotec. Podle jeho slov tvoří základ nabídky Opelu v oblasti lehkých užitkových vozidel modely Corsa Van, Meriva Van, Zafira Van, Vectra Caravan N1, Combo/Combo Tour, Vivaro/Vivaro Combi a Movano. Společnost Opel prodala na českém trhu do konce letošního dubna 416 lehkých užitkových vozidel, což je přibližně o 2,46 procenta více než za stejné období loňského roku. Na žebříčku podle prodejnosti patří Opelu v této kategorii motorových vozidel sedmé místo. -joh-, -kaj- |
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz