Peugeot 407 má značce pomoci zlepšit postavení na trhu
Zlepšit postavení na českém trhu a oslovit další segment zákazníků chce francouzská automobilka Peugeot prostřednictvím nového modelu 407. Ten si právě dnes odbyl českou premiéru. Jak v této souvislosti oznámil obchodní ředitel firmy Peugeot Česká republika Alexej Kiriakovský, letos by se mělo na českém trhu prodat zhruba 700 vozů tohoto modelu, v příštím roce to pak má být až 2000 vozů. "Zatím jsme limitováni výrobními kapacitami," doplnil. Podle jeho slov patří nový model do kategorie M2, tedy osobních vozů střední třídy, které v ČR kraluje Škoda Superb před VV Passatem a Fordem Mondeo. Tato kategorie se na celkových prodejích osobních vozů v ČR loni podílela 9,3 procenta, když se prodalo 15 625 vozů. Peugeot s modelem 406 oslovil v této třídě pouze 391 zákazníku, což je 2,5 procenta z celkového počtu prodaných vozů kategorie M2. Jak dále Kiriakovský uvedl, model 407 má oslovit především fleetové zákazníky, pro které 406 nebyl optimální nabídkou. Pro ně i pro běžné zákazníky bude od 1. června k dispozici verze sedan, od podzimu pak verze SW. Obě verze budou na trhu k dostání se čtyřmi benzínovými motory o objemu 1,8 až 3,0 litru a dvěma dieselovými agregáty o objemu 1,6 a 2,0 litru. Společnost Peugeot ČR prodala v roce 2003 na českém trhu celkem 10 781 nových osobních a lehkých užitkových vozů, což je nejvíce v historii její existence. Na počátku letošního roku přišel propad o přibližně devět procent, který se však podle Kiriakovského během následujících třech měsíců vyrovnal. Na konci dubna byla značka Peugeot s prodejem 3022 vozů nejúspěšnějším importérem osobních a užitkových vozů do ČR. -joh-, -kaj- |
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz