E-mail Seznamu bez reklamy
Společnost Seznam.cz, která za posledního půl roku eviduje téměř 2,1 milionu aktivních e-mailových schránek, nabízí možnost vypnutí reklamní pozice v elektronické poště.
Reklama je součástí internetového podnikání. Přesto uživatele internetu může někdy obtěžovat. Proto se pro zvýšení komfortu společnost Seznam.cz rozhodla nabídnout všem, kteří využívají jejího e-mailu, možnost vypnout horní reklamní pozici na všech stránkách. Jedná se o velkou reklamní p
lochu, jejíž zobrazování může v největší míře “zpomalovat” práci se službou Seznam E-mail. Pokud chce uživatel zrychlit svou práci s elektronickou poštou, může si vypnout horní reklamní pozici na všech stránkách a to jednoduchým kliknutím na zobrazené okénko určené pro tento účel. Vypnutí reklamy je vlastnost služby Seznam Email, která je zatím v testovacím režimu. Provozována bude do konce letošního srpna a podle zájmu uživatelů Seznam.cz rozhodne o tom, zda bude tuto službu poskytovat i nadále. Služba Seznam.cz- E-mail je nejrozšířenějším službou svého druhu v České republice.- red -
Článek je převzat z Marketingových novin.Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz