Exportéři se obávají krátkodobého vývoje exportu, dlouhodobá perspektiva je dobrá
Již poosmé proběhl Exportní výzkum DHL, který realizovala společnost GfK Praha, partner DHL u tohoto dlouhodobého projektu. Tento výzkum již tradičně mapuje úroveň sebevědomí českých vývozců, jejich postoje k současným aktuálním událostem – jednak co se týče obnovy Iráku, jednak k chystané reformě veřejných financí, a také jejich odhady vývoje exportu do budoucna. Dotazování se v rámci osmé vlny Exportního výzkumu, stejně jako ve všech předchozích měřeních, uskutečnilo formou telefonického dotazování na vzorku 250 nejvýznamnějších českých exportních firem. Terénní sběr dat proběhl na přelomu září a října tohoto roku. Cílovými osobami rozhovorů byli opět ředitelé firem nebo osoby z top managementu zodpovědné za exportní politiku firmy. Zpráva o výsledcích Exportního výzkumu DHL mapuje tyto hlavní oblasti:
Další informace naleznete ZDE. |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz