Skupina Direct mění svou vizuální identitu a sjednocuje logo svých firem
Skupina Direct pod vedením Pavla Řeháka vstupuje do nové éry svého rozvoje. Po deseti letech na trhu oznamuje ambiciózní plány růstu ve všech odvětvích a sjednocuje všechny své firmy pod novou vizuální identitu. Autorem nového loga, které ztělesňuje filosofii „Lehkost naplno,“ je renomované Studio Najbrt.
Společnosti Direct pojišťovna, Direct auto, Fidoo, Birne a nově i Fondee se tímto krokem vizuálně sjednocují s cílem přinášet klientům jednoduchá, rychlá, spolehlivá a přátelská řešení. To vše s lehkostí a naplno. Po 10 letech na trhu tak skupina představuje nejen logo, které naplňuje nové motto „Lehkost naplno“, ale zároveň představuje řadu inovací, které odráží filosofii celé skupiny. Vedle nových vizuálů plánuje také dvojnásobný růst a expanzi všech svých firem do zahraničí.
„Dnešní doba je rychlá a plná překážek, které řešíme každý den. V Directu tvoříme svět, ve kterém se snažíme i ty nejsložitější věci dělat jednoduše. Chceme našim klientům pomáhat odstraňovat překážky a zvládat nepříjemné momenty a přinášet jim tak lehkost do života. Lehkost pro nás také znamená, že v Directu děláme věci naplno, že do všeho, co děláme, dáváme maximální energii, nasazení a odbornost,“ říká k cestě za novým logem i mottem Pavel Řehák, zakladatel skupiny Direct. „Nové logo odráží náš vývoj – dospěli jsme a jsme připraveni na další výrazný růst,“ dodává.
Novou vizuální identitu zpracovali Aleš Najbrt a Jakub Spurný ze Studia Najbrt. „Nové logo vyjadřuje lehkost a dynamiku jednoduchým symbolem, ve kterém můžete vidět křídla ptáka letícího vzhůru. Další asociace jsou vítané,“ říkají o novém logu jeho autoři.
Růst skupiny
Skupina Direct prošla od svého založení v roce 2015 zásadní transformací – z desetičlenného týmu se stala skupinou s více než 900 členy týmu. Nyní výrazně expanduje i mimo Českou republiku, když vstupuje na polský a slovenský trh, a plánuje další rozšíření do zahraničí i pro společnosti Direct auto a Fidoo. V roce 2023 dosáhla skupina na celkový roční obrat 8,1 miliardy korun, cílem je do roku 2027 dosáhnout dvojnásobného obratu v hodnotě až 18 miliard korun. Tyto ambice jsou primárně podloženy organickým růstem stávajících značek doplněným o strategické akvizice.
Expanze i v sektoru automotive
Jedním z klíčových motorů růstu je rozvoj aktivit Direct auto, které brzy spustí revoluční koncept Direct Auto Park (DAP) v Praze, navazující na úspěch prvního centra v Olomouci. Tento inovativní model prodeje nových a ojetých aut na jednom místě bude postupně, během následujících dvou let, rozšířen do všech krajských měst. Součástí nabídky DAPu bude také Birne – flexibilní operativní leasing bez skrytých háčků a překvapení. „Naše vize je poskytovat zákazníkům přístup k mobilitě s maximální flexibilitou a jednoduchostí. Direct Auto Park je jen začátek,“ říká Martin Frko, CEO společnosti Direct auto.
Direct pojišťovna
„Na trh jsme vstoupili před 10 lety proto, abychom měnili stojaté vody pojišťovnictví a abychom klientům přinášeli jednoduchá a přátelská řešení. To máme v DNA i nadále, posunuli jsme se však za hranice pojišťovnictví i České republiky. Značka, o kterou se staráme deset let, dnes vstupuje do nové éry a je více než kdy jindy provázaná s celou skupinou,“ říká Michal Řezníček, CEO Direct pojišťovny.
Právě pojišťovna má za sebou významný rok – během léta expandovala koupí portfolia společnosti wefox na polský trh, kde bude od ledna obsluhovat téměř 400 000 klientů. V budoucnu má pojišťovna záměr vstoupit i na další evropské trhy. Současně od ledna plánuje klientům představit nový produkt na trhu v Česku.
Změna vizuální identity a loga bude pro silnou značku pojišťovny velká změna. „Věřím, že je to krok správným směrem, protože to odráží synergii všech firem ve skupině. Svět pro naše klienty tak bude mnohem širší,“ dodává Řezníček.
B2B, fondy a plány do budoucna
Skupina Direct se zároveň intenzivně zaměřuje na B2B segment, zejména v oblasti správy firemních financí. Platforma Fidoo se bude dále rozvíjet o nové funkce zahrnující FX služby a zahraniční platby, čímž osloví širší okruh firemních klientů. „Naším cílem je stát se klíčovým hráčem v oblasti digitální správy firemních výdajů, plateb a financí,“ uvedl Petr Herzmann, CEO Fidoo.
Direct rovněž výrazně posiluje své postavení v investičním segmentu. VIGO Investments nedávno představila fond Direct PRO, s cílem umožnit investorům podílet se finančně i hodnotově na růstu Directu. Skupina nyní spravuje celkem tři investiční fondy a pokračuje v růstu. Nedávná akvizice společnosti Fondee navíc otevírá nové možnosti klientům Directu v oblasti investování do ETF fondů a posiluje pozici skupiny na trhu investic.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna