ČPP vyplatila přes 100 milionů. Klienti hlásí spokojenost s pojišťovnou (Povodně)
Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) eviduje 5 400 škod, ze kterých vyplatila klientům již přes 100 milionů korun. Výplaty záloh zasílá ČPP klientům na účet v řádu dnů od dodání všech potřebných podkladů. Téměř polovina hlášených škod je z Moravskoslezského kraje, dále pak z kraje Olomouckého a Jihomoravského. Mezi nejpostiženější patří Bruntál, Opava a Jeseník.
Škodám dominují vytopené domy a domácnosti, evidujeme i 150 povodní poškozených automobilů. Likvidátorům z ČPP se již podařilo vyřešit přes 1 700 pojistných událostí. ČPP má v zasažených oblastech nejen retailové klienty, ale také pojišťuje firmy a podnikatele, včetně municipalit.
Veškeré kontakty a informace, jak postupovat v situaci, kdy vznikla škoda, naleznete zde: Rady ČPP k povodňové situaci
V rámci vylepšování klientské zkušenosti jsme v průběhu září a října zkoumali spokojenost klientů s řešením pojistné události. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 328 respondentů, kteří s námi v září a říjnu řešili likvidaci neživotní pojistné události. Z průzkumu vyplynulo, že nejčastěji lidé hlásí pojistné události prostřednictvím webového formuláře (66 %), následuje nahlášení na klientské lince (25 %) a nahlášení skrze klientskou linku s pomocí pobočkového pracovníka (9 %).
Co se týče spokojenosti s ČPP, od počáteční komunikace až po vyřízení události, celkem 81 % klientů bylo z pojišťovny nadšeno, dalších 9 % pak uvedlo, že je pojišťovna potěšila. V konkrétních popisech pak klienti vyzdvihovali především ochotu pracovníků pojišťovny, profesionalitu a rychlost vyřízení.
„Průběžné vyhodnocování spokojenosti klientů je pro pojišťovnu klíčové. Zvláště v takových náročných situacích, kdy pomoc pojišťovny potřebuje velké množství lidí v krátkém čase. Abychom klientům vyšli vstříc, v době povodní jsme prodloužili provozní dobu zákaznické linky a zrychlili proces vyřízení likvidací. To vše, společně s odborností a lidským přístupem našich zaměstnanců, přispělo k tomu, že naprostá většina klientů je s ČPP spokojena,“ uvedl Martin Lakomý, ředitel Úseku podpory klientů a obchodu.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Swiss Life Hypoindex listopad 2024: Sazby hypoték klesají, ale pomaleji než hlemýždím tempem
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Ukazatel Sporoindex jako první umí změřit výhodnost investování
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun