(Kurzy.cz)
Čínský Golden Week naznačil, že tamní spotřebitelé zůstávají opatrní
Do zahraničí vycestovalo denně v průměru cca 1,08 milionu obyvatel pevninské Číny. V roce 2019 to bylo 1,01 milionu. Nejvíce Číněné cestovali do Japonska, Thajska a do Velké Británie.
Hong Kong uvedl, že v průběhu svátku jej navštívilo v průměru 170 000 Číňanů, což představuje meziroční růst o 27 %.
Zájem o koncerty a další představení se zvýšil o 80 % oproti běžnému průměru.
Podle statistik cestovní služby Trip.com téměř 30 % cestujících objednalo svou cestu v den odjezdu nebo s jednodenním předstihem, což představuje meziroční růst o cca 6 procentních bodů. Průměrná hodnota předstihu objednání před cestou dosáhla 6 dnů oproti 6,8 dne před rokem.
Maloobchodní tržby se v průběhu týdenního svátku zvýšily o 9 % v čele s růstem prodeje domácích potřeb o 149,1 %
V oboru investic se pohybuje více než 25 let. Po několikaleté zkušenosti s obchodováním s cennými papíry se věnuje zpravodajství z domácích a zahraničních kapitálových trhů. Za důležité považuje především zkušenosti a sledování dlouhodobého ekonomického vývoje na českých i zahraničních kapitálových trzích.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
11.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?