FLO posiluje tým. Přichází Karel Šťastný ze Salesforce a David Bárta z Publicisu
Digitální konzultační skupina FLO ve svém týmu hlásí dvě výrazné posily. Karel Šťastný, který přichází ze Salesforce, se ujímá role Regional Business Directora, zatímco David Bárta z Publicisu povede tým Branded Content. Oba ve skupině zastřeší kompetence, které hrají důležitou roli při dalším rozvoji služeb a technologických inovací pro klienty v Česku i v širším regionu.
Karel Šťastný přináší bohaté zkušenosti ze svého působení v přední technologické společnosti Salesforce, kde se během posledních tří let podílel na inovačních projektech v největších firmách napříč Českem a Slovenskem. Dříve působil také v IBM, GoodData nebo Oracle. Ve své nové roli bude zodpovědný za obchodní strategie a podporu enterprise klientů napříč regionem, s důrazem na rozvoj moderní zákaznické zkušenosti.
„Zní to banálně, ale v praxi vidíme, že stále jde o častý problém – bez kvalitně zpracovaných dat nemají firmy relevantní informace. Pak nejsou úspěšné v péči o své stávající zákazníky, a akvizice nových se zbytečně prodražuje,“ komentuje svou roli Šťastný. „V této době, kdy se konečně můžeme opřít o pomoc umělé inteligence, je o to důležitější pracovat s daty správně a efektivně. Proto se zaměřím na zlepšování zákaznické zkušenosti primárně skrze Salesforce, a také na pokročilou práci s daty díky platformě Databricks.“
Bárta přichází z komunikační skupiny Publicis, kde měl jako Head of Content na starosti tým, zaměřený na obsah a realizaci komunikačních strategií na sociálních sítích a jejich integraci do kampaní pro klienty jako je Garnier, český Netflix nebo IKEA. Předtím působil šest let v agentuře McCann Prague, kde se specializoval na sociální média a PR. Mimoto je také porotcem letošních TikTok Ad Awards v regionu střední Evropy.
Konzultační skupina FLO je na trhu třetím rokem. Pokračuje ve formování a rozšiřování svých kompetencí – kromě ryze konzultačních projektů se dnes jejích 150 expertů zaměřuje také na CX, branding, ecommerce, data a nově i AI.
FLO je digitální konzultační skupina, která se zaměřuje na inovační a strategický consulting, data & AI, customer experience, ecommerce a brand experience. Firma vznikla v roce 2022, zaměstnává přes 150 specialistů a je aktivní napříč většinou Evropy a v Austrálii.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Zlato ukazuje svou sílu v plné kráse. Překoná v novém roce hranici 3 000 USD za unci?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?