Zisk čokoládovny Hershey vzrostl o 17 procent
Největšímu americkému výrobci čokolády Hershey Foods Corp. vzrostl ve 3. čtvrtletí zisk téměř o 17 procent. Firmě se podařilo zavést opatření na snížení nákladů, omezila výrobu nepříliš úspěšných cukrovinek a zaměřila se pouze na výrobky, které jdou dobře na odbyt. Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce září stoupl na 143,6 milionu USD z loňských srovnatelných 123,1 milionu USD, uvádí se v dnešním prohlášení. Tržby čokoládovny stouply o 3,4 procenta na 1,19 miliardy USD. Za nárůstem stál úspěch nové limitované edice a zvýšení cen, ke kterému firma přistoupila v lednu letošního roku. Hershey se také rozhodl zlepšit nabídku produktů a omezil výrobu méně ziskových značek. Objem prodeje se zvýšil o půl procentního bodu.
Radek Pololáník
Další výsledkové zprávy:
Výrobce počítačů Apple se ve čtvrtletí vrátil k...
Zisk výrobce panenek Barbie díky prodeji v...
Americkému Nextelu se snížil čtvrtletní zisk...
Společnost Northwest Airlines se ve čtvrtletí...
Čtvrtletní zisk Caterpillaru díky prodeji strojů..
Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz