Aktuální informace Skupiny Komerční banky pro lidi zasažené povodněmi
Skupina Komerční banky je připravena pomoci lidem, kteří jsou zasaženi aktuálními povodněmi, se kterými se potýká téměř celá Česká republika. KB Pojišťovna je klientům k dispozici k vyřízení pojistných událostí v souvislostí s aktuální živelní pohromou. Dále, pokud klienti Komerční banky a Modré pyramidy nemohou v důsledků povodní splácet své závazky, jako je úvěr či hypotéka, mohou své splátky odložit. Nadace Komerční banky zároveň pomohla částkou 5 milionu korun na sbírku ve spolupráci s humanitární organizací ADRA.
Nadace Komerční banky
· Nadace Komerční banky daruje 5 milionů korun humanitární organizaci ADRA na pomoc lidem zasaženým povodněmi. ADRA pomáhá se zajištěním základních potřeb obyvatelům zasaženým touto mimořádnou událostí. Finanční pomoc je v tuto chvíli nejefektivnější způsob pomoci.
· Nadace KB zároveň vyhlásila zaměstnaneckou sbírku na pomoc lidem zasaženými povodněmi. KB pak částku ještě zdvojnásobí.
· Komerční banka i Nadace KB jsou připraveny pomoci zaměstnancům Skupiny KB, kteří se ocitli ve složité a nepříznivé životní situaci v souvislosti s povodněmi. Požádat o benefit mimořádné sociální výpomoci či podpory ze strany Nadace mohou zaměstnanci prostřednictvím HR.
Pojistné události
· Klienti mají k dispozici podrobný návod, jak řešit majetkové škody ze záplav a povodní. Snažíme se jim maximálně usnadnit cestu k vyplacení peněz, aby se mohli co nejdříve vrátit k běžnému životu. Klientům doporučujeme, aby k hlášení škod využili zejména on-line formulář, který je k dispozici na webu KB Pojišťovny a lze ho vyplnit i přes telefon.
Ubytování
· Klienti, jejichž pojištěná domácnost u KB Pojišťovny je z důvodů povodní či záplav neobyvatelná a potřebují pomoct s náhradním ubytováním, mohou kontaktovat asistenční službu +420 292 292 260, která funguje non-stop. Operátoři jim pomohou se zajištěním krátkodobého ubytování až do celkové ceny 20 000 Kč. Pokud si klienti budou chtít náhradní ubytování zajistit sami a zpětně uhradit náklady, musí i v takovém případě předem kontaktovat asistenční službu.
· U totálních škod, kdy nebude možné nemovitost dál obývat bez provedení její celkové rekonstrukce, bude KB Pojišťovna přispívat svým klientům až 10 tisíc korun měsíčně (maximálně 12 měsíců) na náhradní ubytování po dobu rekonstrukce domu, nebo jeho nové výstavby. Při vysokých škodách uhradí také až 12 splátek úvěrů na bydlení, které postižení klienti mají.
Co dělat po povodni
- Nevracejte se domů dříve, dokud není oblast prohlášena za bezpečnou. Vyvarujte se kontaktu s povodňovou vodou, která může být kontaminovaná. Před opětovným zapojením elektřiny, vody a používáním plynových spotřebičů nechte vše zkontrolovat odborníkem.
- Doma zkontrolujte škody a pořiďte první fotodokumentaci nebo video pro pojišťovnu ještě před zahájením jakýchkoliv úprav.
- Jakmile to půjde, kontaktujte nás a nahlaste škody. Doporučujeme použít on-line formulář na našich webových stránkách, který je k dispozici nepřetržitě 24 hodin i o víkendu. Použít můžete i telefonní linku +420 955 527 777, která je v provozu v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
- Pokud to bude možné, začněte odčerpávat vodu, sušit zdivo, uklízet a dezinfikovat, aby nevznikly následné újmy.
- Poškozené předměty, které byly v kontaktu se záplavovou vodou, zlikvidujte. Ještě před tím je ale řádně vyfotografujte a pořiďte jejich seznam.
- Hodnotnější předměty raději odložte stranou a vyčkejte na příchod likvidátora, nebo mobilního technika, který je zdokumentuje.
- Připravte si veškeré důkazy (fotografie, videa, seznam poškozených věcí, nabývací doklady, paragony…)
- Spolupracujte s likvidátorem KB Pojišťovny a dodržujte jeho instrukce.
Odklad splátek
- Pokud klienti nemohou v důsledku povodní splácet své závazky, jako je úvěr či hypotéka, mohou své splátky odložit.
Pro klienty KB
· Klienti si mohou odložit splátky na pár týdnů nebo měsíců. Stačí vyplnit online žádost. Následně se jim banka ozve a individuálně domluví vše potřebné. Poradit se lidé mohou také na +420 955 542 620 nebo e-mailem snizitsplatku@kb.cz.
· Veškeré informace k odkladu splátek jsou zde.
Pro klienty Modré pyramidy
· Klienti mohou pro odklad splátek či úlev ve splácení využít online formulář, anebo vše konzultovat s pracovníky týmu Podpory splácení na telefonu 955 523 760 nebo e-mailem navrh.odklad.mpss@kbinfo.cz.
· Veškeré informace k odkladu splátek jsou zde.
Bankovní poradci jsou připraveni na řešení klientských požadavků, konzultací, pomoct zvládnout jejich tíživou situaci. Mohou využít naše KB pobočky či KB Poradenská místa případně Kontaktní centrum. Veškeré informace najdete na našich webových stránkách www.kb.cz
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.10.2024 RoboMarkets upravuje svůj evropský obchodní…
11.10.2024 Buďte v zisku. Využívejte řízení…
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ztracené dekády. Jak ustát nevyhnutelné výkyvy a vyjít z nich silnější
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
?