Finfluencers: Rady finančních poradců na sociálních sítích ve většině případů vedou ke ztrátám
Sledovali více než 29 000 finfluencerů. 28 % finfluencerů poskytovalo cenné investiční rady, které vedou ke kladným výnosům. Dále, 16 % z nich je takzvaně nekvalifikovaných. Nicméně většina ze sledovaných 29 tisíců, 56 %, je "antikvalifikovaných": dodržování jejich investičních rad vede k průměrným měsíčním výnosům ve výši -2,3 %. Překvapivě nekvalifikovaní a antikvalifikovaní finfluencerové mají více následovníků, větší aktivitu a větší vliv na retailové obchodování než kvalifikovaní finfluencerové. Jinými slovy, pozorujeme, že "finfluencer" s větší pozorností dává horší rady.
Česká spořitelna je bankou s nejdelší tradicí na českém trhu.
Téměř 200 let tvoří jeden ze základních pilířů českého bankovního systému. V
současnosti poskytuje služby pro přibližně 4,7 milionu klientů. Od roku 2000 je
součástí nadnárodní finanční skupiny Erste Group Bank.
Více informací na: www.csas.cz
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla