V případě možnosti výkonového zpoplatnění osobních aut, laicky řečeno mýtných poplatků z osobních aut, je v textu jednoznačný závěr: "Na základě výše uvedeného nebude zavedeno výkonové zpoplatnění pro vozidla do 3,5 t."
Tak tedy ještě jednou: V materiálu je uvedeno, že jednou z existujících možností zpoplatnění osobních aut je výkonové zpoplatnění, ale resort dopravy ho nebude v České republice zavádět!
V případě možnosti výkonového zpoplatnění osobních aut, laicky řečeno mýtných poplatků z osobních aut, je v textu jednoznačný závěr: "Na základě výše uvedeného nebude zavedeno výkonové zpoplatnění pro vozidla do 3,5 t."
Autor sice v textu zmiňuje stanovisko ministerstva dopravy, zároveň jej však relativizuje a vykládá zcela opačným způsobem. Důkazem falešných tvrzení má podle něj být skutečnost, že tyto náměty resort dopravy předložil k připomínkám Hospodářské komoře ČR.
Tak tedy ještě jednou: V materiálu je uvedeno, že jednou z existujících možností zpoplatnění osobních aut je výkonové zpoplatnění, ale resort dopravy ho nebude v České republice zavádět!