Globální automotive se (z)mění. Některé evropské značky to asi nepřežijí
Globální automobilový sektor se (z)mění a některé evropské značky v průběhu nastartované transformace možná zaniknou. Mezi "kandidáty na konec" se řadí Seat, nahnuté to mají také Lancia nebo Alfa Romeo, vypočítává Ivan Hodáč, který má za sebou řadu let ve vedoucích pozicích v evropském automobilovém průmyslu. Jinou cestou je podle něj spojování značek do větších skupin, podobných třeba Stellantisu.
Další videa a články najdete na www.investicniweb.cz
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejlepší okamžik na tankování? Připlatíme si v létě za benzín i naftu?
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla