Lék proti impotenci Levitra má na trhu velmi rychlý nástup
Nový lék proti impotenci Levitra, který se začal předepisovat začátkem tohoto měsíce, má na trhu velmi rychlý nástup. Ze všech předpisů, které byly na impotenci vydány, jich Levitra získala asi 50 procent. Důvodem je ale podle analytiků i rozsáhlá marketingová kampaň. Odborníci se shodují, že rychlý nástup Levitry neznamená ohrožení pro současného premianta, kterým je lék Viagra od firmy Pfizer. "Reklamní kampaň spotřebitele více oslovuje," tvrdí třeba analytik společnosti William Blair & Co Winton Gibbons. Jak Pfizer, tak firmy GlaxoSmithKline a Bayer, tedy výrobci Levitry, shodně tvrdí, že jejich reklama na muže s dysfunkcí erekce více apeluje. Firmy v reklamě více nabádají, aby muži při problémech navštívili lékaře a nespoléhali se na občasné použití Levitry či Viagry.
Radek Pololáník
Poslední zprávy z rubriky Nové technologie:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz