Lék proti impotenci Levitra má na trhu velmi rychlý nástup
Nový lék proti impotenci Levitra, který se začal předepisovat začátkem tohoto měsíce, má na trhu velmi rychlý nástup. Ze všech předpisů, které byly na impotenci vydány, jich Levitra získala asi 50 procent. Důvodem je ale podle analytiků i rozsáhlá marketingová kampaň. Odborníci se shodují, že rychlý nástup Levitry neznamená ohrožení pro současného premianta, kterým je lék Viagra od firmy Pfizer. "Reklamní kampaň spotřebitele více oslovuje," tvrdí třeba analytik společnosti William Blair & Co Winton Gibbons. Jak Pfizer, tak firmy GlaxoSmithKline a Bayer, tedy výrobci Levitry, shodně tvrdí, že jejich reklama na muže s dysfunkcí erekce více apeluje. Firmy v reklamě více nabádají, aby muži při problémech navštívili lékaře a nespoléhali se na občasné použití Levitry či Viagry.
Radek Pololáník
Poslední zprávy z rubriky Nové technologie:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025