Footshop má obrovské ambice. Věříme, že i z Česka se dá dělat světový byznys, říká zakladatel firmy
Chceme se stát evropskou jedničkou v segmentu "premium sportswear" a mít nejlepší streetový brand v Evropě. Vedle prodeje produktů značek, kterým věříme, se chceme věnovat také vlastnímu designu. Ruku v ruce s tím vším chceme být také stále lepší zaměstnavatel, popsal vize společnosti Footshop její zakladatel Peter Hajduček na březnové investiční konferenci WOOD & Company. Ta loni v létě dovedla Footshop na pražskou burzu skrze takzvanou SPAC.
Další články a videa najdete na www.investicniweb.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.07.2024 Zbytek roku bude zajímavý jak na trzích, tak i v
19.07.2024 Malý háj: Ideální bydlení v nové čtvrti Prahy 10
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Nejhorší scénář pro pohonné hmoty? Kolik budeme platit v srpnu?
Pim Brands, Ronda Invest
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlato se opět vyhouplo přes úroveň 2 400 USD / Oz. Letní dovolenou neplánuje
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři