Footshop má obrovské ambice. Věříme, že i z Česka se dá dělat světový byznys, říká zakladatel firmy
Chceme se stát evropskou jedničkou v segmentu "premium sportswear" a mít nejlepší streetový brand v Evropě. Vedle prodeje produktů značek, kterým věříme, se chceme věnovat také vlastnímu designu. Ruku v ruce s tím vším chceme být také stále lepší zaměstnavatel, popsal vize společnosti Footshop její zakladatel Peter Hajduček na březnové investiční konferenci WOOD & Company. Ta loni v létě dovedla Footshop na pražskou burzu skrze takzvanou SPAC.
Další články a videa najdete na www.investicniweb.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz