Footshop má obrovské ambice. Věříme, že i z Česka se dá dělat světový byznys, říká zakladatel firmy
Chceme se stát evropskou jedničkou v segmentu "premium sportswear" a mít nejlepší streetový brand v Evropě. Vedle prodeje produktů značek, kterým věříme, se chceme věnovat také vlastnímu designu. Ruku v ruce s tím vším chceme být také stále lepší zaměstnavatel, popsal vize společnosti Footshop její zakladatel Peter Hajduček na březnové investiční konferenci WOOD & Company. Ta loni v létě dovedla Footshop na pražskou burzu skrze takzvanou SPAC.
Další články a videa najdete na www.investicniweb.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.10.2024 RoboMarkets upravuje svůj evropský obchodní…
11.10.2024 Buďte v zisku. Využívejte řízení…
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři