Češi ladí klientský servis v Indonésii
Češi ladí klientský servis v Indonésii
22.02.2024 / 09:06 | Aktualizováno: 22.02.2024 / 09:23
Klientský servis jako dobře naladěné piano, v indonéském případě spíš gamelan - sen, který se stal skutečností pro nejednoho indonéského partnera. Česká start-upová firma Meiro ladí klientské servisy malých i velkých hráčů na poli indonéského bankovnictví, pojišťovnictví, ale i retailu a jiných odvětví. Jejich inovativní správa klientských dat a jejich vyhodnocení rozehrává indonéský obchod se službami i zbožím. Česká republika se tak na složitém indonéském trhu prosazuje i v méně tradičních oblastech, digitálních inovací. Jak na to, a že velký úspěch s velkým bankovním domem BCA je pro Meiro jen začátek?
Kde jinde než v Indonésii, jejíž HDP je více než z poloviny taženo tuzemskou spotřebou, je třeba se zamýšlet nad efektivním oslovováním nových a správou stávajících klientů. Česká softwarová firma Meiro přinesla Indonésii novinku v podobě inovativního přístupu k datové analýze pro klientskou správu. V Indonésii se tak dnes může daleko lépe svým klientům věnovat na příklad významný hráč indonéského bankovního sektoru BCA, ale zájem přichází i z oblasti pojišťovnictví, retailu či pohostinství. O Meiro je a bude v Indonésii zájem - ostatně kdo pracuje efektivně s klientskými daty, těší se z výrazně vyšších obratů – a na to indonéská ekonomika lačnící po navyšování růstu slyší.
Česká inovativní softwarová firma Meiro přináší neotřelý způsob pohledu na klientský profil, kdy jejich unikátní produkt Customer Data Platform (CDP) využívá vícezdrojový přístup sběru dat, aby následně vytvořila daleko komplexnější profil potenciálního kupce. Na první pohled další z vnitřních nástrojů chodu oddělení prodeje a marketingu bude dříve či později především pak pro velké nákupní platformy a byznysy s širokou základnou klientů naprosto klíčový nástroj na cestě k úspěchu. Není divu, že se start-upu Meiro daří především na jihovýchodoasijských trzích – v Indonésii, ale také na Filipínách, a především Singapuru, kde ostatně sídlí obchodní část firmy. Silně konzumně orientovaná indonéská společnost, navíc nesmírně početná, představuje výzvu i příležitost. Chápat zákazníky a správně cílit reklamu firmám šetří drahocenný čas a klienty navede na optimální cestu za vysněným produktem či službou.
Jana M. Žižková, CEO Meiro s Erika Santosa, ředitelka digitálního byznysu IFG Life
Velvyslanectví České republiky v Jakartě spojilo se softwarovým start-upem Meiro síly a představilo českou inovativní firmu novým klientům na půdě ambasády zase trochu v jiném duchu. Seminář Digitální trendy v byznysu 21. století pojal problematiku optimalizované správy klientských dat v širším měřítku celkové digitální tranzice, která provází současné vlády a společnost na každém kroku, ale zdaleka nejvíce hýbe právě byznysem, kde ostatně většina nástrojů digitální změny vzniká. Datoví analytici, specialisté na marketing i vztahy s veřejností si nenechali ujít prezentaci revolučního produktu Meiro ředitelky poradenství firmy Meiro paní Quinn Pham, a především inspirativní firechat mezi vlastní zakladatelkou české firmy a odbornicí na data paní Janou Marlé Žižkovou a velmi zkušenou datovou analytičkou a marketérkou aktuálně ředitelkou digitálního byznysu IFG Life paní Erikou Santosou.
Diskuse o digitálních trendech v Indonésii a ve světě
Indonésie ušla v krátké době dlouhou digitální cestu – sdílené služby, elektronické peněženky, jídelní lístek v QR kódu a nákupy ne na Amazonu, ale na domácí však srovnatelně velké Tokopedii – to je každodenní život průměrného Indonésana. Digitalizovat začínají ale i úřady a státní správa obecně – vízum z domova za pět minut, daňové přiznání on-line pod jedním ID, regionálně pak celá řada centralizovaných veřejných služeb na jednom místě (potlesk patří v elektronické správě občana městu Semarang) – ruku na srdce, tady jde Indonésie správnou cestou, ale větší část z ní je stále na horizontu. Digitalizace ale zůstává konstantně top prioritou vlády, a to i v zahraničně-politickém rozměru na příklad během nedávno proběhlého indonéského předsednictví skupiny G20. O Rychle rostoucí odvětví digitálních řešení v Indonésii tak má smysl se zajímat.
Mgr. Alena Štojdlová, MBA, ekonomický diplomat, Velvyslanectví České republiky v Jakartě
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Klientský/-á pracovník/-ice klientského centra čsob - nabídka práce
- Klientský/-á pracovník/-ice klientského centra čsob - nabídka práce
- Klientský Pracovník/-Ce Klientského Centra Čsob, nejvyšší mzda - Volná místa
- Klientský/-Á Pracovník/-Ice Klientského Centra Čsob, nejvyšší mzda - Volná místa
- Klientský/klientská pracovník/pracovnice - nabídka práce
- Klientský pracovník/klientská pracovnice- zákaznický servis - nabídka práce
- Klientský pracovník/klientská pracovnice, Roudné - nabídka práce
- Klientský pracovník/klientská pracovnice, Roudné - nabídka práce
- Podmínky cestování v rámci Indonésie a do Indonésie platné od 19. 12. 2020 do 08. 01. 2021
- Podmínky cestování v rámci Indonésie a do Indonésie platné od 19. 12. 2020 do 08. 01. 2021
- Podmínky cestování do Indonésie a v rámci Indonésie platné od 19. 12. 2020 do 08. 01. 2021
- Cestování do Indonésie a v rámci Indonésie od 9. února 2021
Prezentace
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI