Hra na schovávanou aneb proč se české firmy bojí zveřejňovat výsledky svého hospodaření
Včera se v Hospodářských novinách objevil článek nazvaný "Cestovní kanceláře obvykle výsledky hospodaření tají".Tajuplnost ale není vlastní jenom cestovkám, v minulosti se poukazovalo na neochotu poskytnout informace o hospodaření mezinárodních řetězců hypermarketů, úplná finanční data jako oko v hlavě tají i mobilní operátoři nebo firmy podnikající v IT. Na zamčená ústa můžeme narazit kdekoliv, i na kapitálovém trhu, kde by poskytování včasných a úplných informací mělo být alfou a omegou - podívejme se například na “informační otevřenost” SPADové emise České radiokomunikace, na kterou poukazují analytici kapitálových trhů. Přitom informační povinnost akciových společností upravuje zákon.
Více informací na I-POINT: http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=24434Poslední zprávy z rubriky Údaje o firmách:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz